úterý 1. května 2012

Zpívejte mantry...

Před časem jsme zde na blogu informovali o „Mantra projektu“, se kterým Swami Vishwakurunandhanananda (Swami Kuru) oslovil Čechy. O tento projekt se zajímalo a stále zajímá mnoho lidí, někteří již závazek, který si dali splnili, pro ty další poslouží možná jako inspirace překrásný dopis od jedné čtenářky blogu z Hradce Králové… (dopis zveřejňujeme v plném znění, pouze s drobnou opravou překlepů)
Milá Ivanko-Kalkaty a Zdendo-Yadhavo.
Moc vzpomínám na naše společné setkání dne 17.3. 2012 v Hradci Králové, kde jsme si společně zazpívali OM v neuvěřitelné atmosféře, a kde mě Zdenda oslovil a nabídl mně zpívání jedné ze dvou manter. Vybrala jsem si mantru k Višnuovi - OM NAMO NARAJENAJA, a tím jsem se vydala na čtyřicetidenní cestu, vcelku jednu hodinu zpěvu za den. Uplynulo už podle mě přiměřeně času na to, abych se s vámi oběma mohla podělit o moje poznání a pocity, které mně zpívání přináší. Zpívání jsem zahájila při nádherném východu slunce a zpěvu ptáků, jelikož bydlím na chatě u povodí řeky Orlice. Zpěv se mně velice líbí, dalo by se říci, že mě až pohltil. Už jsem si našla několik způsobů a pořád nacházím nové, podle toho jak zpěv cítím od nitra až po hlasový projev i se střídáním různých melodií jak ke mě přijdou. S láskou zpívám určitě více jak jednu hodinu denně. Je neskutečné, jak mě mantra sama naskakuje. Jakmile má jen trochu prostoru, tak mně to tam naskočí, aniž bych o tom přemýšlela. Vůbec nezáleží v jaké jsem situaci a co právě dělám. PROSTĚ JE TO TAM. Je to úžasné, moc mě to oslovilo a myslím, že zpěv manter a OM je to, co moji duši prosvětluje a posiluje. Jsem nesmírně šťastná, že jsem zpěvem tuto lásku v sobě probudila. Moc vám děkuji, že jsem měla tu možnost zapojit se do zpívání a vzít si ho za své. Každému bych to od srdce přála, aby pocítil s láskou na své duši to co já, a aby poznal, co to dokáže. JE TO OPRAVDU VELKÝ PŘÍDĚL LÁSKY. Se sluncem v duši i na dlani vám oběma děkuje Jana Šonková.


Swami Vishwananda o mantře „Om Namo Narayanaya“ řekl následující: „V mantře Om Namo Narayanaya je všechno obsaženo. Tato mantra v nás probouzí přání dosáhnout cíle tohoto života (absolutní realizace)."
 
K „Mantra projektu“ se můžete přihlásit i vy, prostřednictvím jeho koordinátorů Jagadishena a Yadhavy, kteří vám také poskytnou bližší informace o projektu.

Žádné komentáře: